Novae Index du Forum
Forums | BKK | Chat | News | Galerie | Membres | Planning | Liens | Jeux | Strat | Novae
FAQ | Rechercher | Liste des Membres | Groupes d'utilisateurs | S'enregistrer | Profil | Se connecter pour vérifier ses messages privés | Connexion 

Personnage heroique !!! le perso sera lvl 85 avec stuff/AA

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Novae Index du Forum -> Novae Public
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
harmonisia



Inscrit le: 09 Avr 2009
Messages: 641

MessagePosté le: Dim Mar 09, 2014 12:26 am    Sujet du message: Personnage heroique !!! le perso sera lvl 85 avec stuff/AA Répondre en citant

Heroic Characters give players the opportunity to select any class and start out in EverQuest with everything they need to be successful! In response to both former and current player feedback, we wanted to provide an opportunity for players to return to play EverQuest without worrying about an overwhelming level gap. We’ve also been asked for a way to let players try out high-level classes before committing valuable time to leveling one.

Players should find it much easier to begin their adventures in Norrath when they start at level 85 with a full complement of gear, Alternative Advancement Abilities, and a unique mount. Regardless if you’re a veteran player that wants to try a new class, a new player that wants to get caught up to your friends, or a player that hasn’t visited Norrath in a long time, Heroic Characters are a great way for you to get in the game!

And do you want to hear the best part? You can have one for free.

Players that create an EverQuest Heroic Character between Wednesday, March 12 and Wednesday, March 26, 2014 can have one completely free of charge.

In addition, if you decide you want more than one Heroic Character we want to make that easy for you also. Heroic Characters will be priced at 3500SC.

New Race and Class Combinations

In celebration for the 15th Anniversary of EverQuest, we’re adding two new Race and Class combinations to the game. For the first time ever, players will be able to explore Norrath as a Wood Elf Beastlord or a Froglok Monk. These choices will become available to players when creating characters starting Wednesday, March 12, 2014.

Rolling a new character and getting them caught up to your friends can be a lot of work. If you don’t want to start one of these toons from scratch, you can opt to start one as a Heroic Character.


So what are you waiting for? Pick your class and play for FREE at www.everquest.com
_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Cholie



Inscrit le: 19 Aoû 2013
Messages: 42

MessagePosté le: Mer Mar 12, 2014 7:11 pm    Sujet du message: Répondre en citant

ca a l'air sympa, j'ai essaye sur mon ancien perso Choliie (avec 2 i ) parce que ca ne me genait pas d'essayer sur ce perso. Par contre du coup j'hesite a le faire sur Cholie (avec 1 i ) car j'ai un peu peur de ne pas m'y retrouver dans les differents AA / spells.
T'en penses quoi Harmo ? Smile
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Cholie



Inscrit le: 19 Aoû 2013
Messages: 42

MessagePosté le: Jeu Mar 13, 2014 2:01 am    Sujet du message: Répondre en citant

Tout bien réfléchit j'ai passé Cholie 85, ça sera plus fun quoi qu'il arrive que de chercher à passer 85 Smile
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
harmonisia



Inscrit le: 09 Avr 2009
Messages: 641

MessagePosté le: Jeu Mar 13, 2014 12:42 pm    Sujet du message: Répondre en citant

C'est plus rapide niveau AA/stuff/temps ouais héhé.
_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Ulbrecht



Inscrit le: 11 Mar 2012
Messages: 458

MessagePosté le: Ven Mar 14, 2014 1:14 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Suffit d'avoir un compte gold et de se log en ce moment pour avoir un perso hero ?
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Cholie



Inscrit le: 19 Aoû 2013
Messages: 42

MessagePosté le: Ven Mar 14, 2014 2:38 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Silver fonctionne aussi.

J'ai un compte avec l'ancienne Choliie (Silver), et un compte différent pour la nouvelle (Gold), et les 2 sont 85.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Novae Index du Forum -> Novae Public Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com